Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~roxanq | użytkownik

imię i nazwiskoRoxana adresSkierniewice zarejestrowany02.07.2007 @10:44:26 ostatnio na stronie16.12.2010 @22:20:35

''Choćbyśmy cały świat przemierzyli w poszukiwaniu Piękna, nie znajdziemy go nigdzie, jeśli nie nosimy go w sobie.''

-- Ralph Waldo Emerson


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty41 komentarze391 posty na forum3

komputer / sprzęt
-

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~emikras    05.06.2009 @23:38:01
_______
:D
~Pimpollo    29.01.2009 @22:50:38
Oooo!
Zupełnie przez przypadek trafiłam na znajomą twarzyczkę z fbl :D
Pozdrawiam =)
~czajker    02.10.2008 @19:53:39
a no cośtam słucham
_______
don't worry be happy
~Liriel    12.07.2008 @14:08:31
hehethx
_______
dont łori, bi stjupit
~creativity    11.07.2008 @14:13:46
Dziękuje. Zawsze bądź szczera
_______
to jest twoje piekło.
~Stokrotkalily    28.06.2008 @17:28:10
wystarczyło raz napisać :D
_______
Robię wszystko na przekór i z premedytacją.

~BieszczadzkiDzik    11.06.2008 @11:12:52
WAKACJE!
_______
Powyzszy komentarz został napisany przez Bieszczadzkiego Dzika, ja natomiast nie zgadzam sie z nim w 100% ; )
~hbra    06.06.2008 @20:09:41
bardzo się cieszę, że się podoba.
Masz bardzo staranną galerię, widać, że niewiele jest w twoich zdjęciach "szczęścia głupiego" a dużo pracy i zdolności Nic tylko gratulować xD
_______
Nie trzeba być specjalistą, żeby mówić co się podoba . Komentuję, bo coś robi na mnie wrażenie. Chcesz się odwdzieczyć? Zapraszam...
~maly1977    28.05.2008 @20:32:34
bardzo mi miło...
dziękuje i pozdrawiam ciepło...
~FlyInSky    22.05.2008 @17:36:40
Bezdomny kotek, a ramka miała taka być
pozdrawiam.
~lucky13    22.05.2008 @17:32:28
dzięki
~malabuka    22.05.2008 @15:16:17
milego ponownie.
~malabuka    22.05.2008 @15:15:52
eee tam. jeszcze trochu i bedziesz marudzic, zes za stara ;D
~malabuka    22.05.2008 @15:12:06
tylko niech ona Ci sie nie skarzy pozniej ;D
~malabuka    22.05.2008 @15:10:44
to temu nie potrzebujesz kropelki!

wszystko wyszlo na jaw ;D

chyba zmolestuje Ci galerie ;>
~malabuka    22.05.2008 @14:58:55
milego dnia.

tylko much nie jedz! ;D
~malabuka    22.05.2008 @14:53:23
proponuje trzy sztuczne, protezowe dodatkowe lapska ;D
~malabuka    22.05.2008 @14:52:37
ano. zazwyczaj nie lubie takich portali, ale w koncu sie skusilam.
~malabuka    22.05.2008 @14:50:45
możliwe. ja bym to bardziej lekko z gory zrobila.
~malabuka    22.05.2008 @14:49:05
co Ty taka fanka robali? ;D
ja wole juz nudne kwiatuszki ;<
~malabuka    22.05.2008 @14:45:58
nie probowalam jeszcze ;D

wszystko przede mna! ale chyba z kropelka bedzie latwiej ;D
~malabuka    22.05.2008 @14:44:00
to trzeba probowac, w koncu kiedys wyjdzie
tylko ta muche sobie na kropelke przyklej, bo inaczej to moze byc ciezko ;D
~aperion    21.05.2008 @13:08:37
dzięki za komentarz
_______
http://www.kjankowski.za.pl adres mojej strony zapraszam
~kwiatojka    18.05.2008 @10:01:25
ale muchy są blee. ;p
_______
siedzi blondynka. pstryknęła, klasnęła i zaciesza.
~marek33    04.05.2008 @20:15:27
troszkę ostrość tak mi się wydaje hmmm i robiłaś coś z niebieskim ??
_______
Przestańcie nazywać błędem to, co jest przeciwieństwem waszej prawdy, a prawdą to, co jest przeciwieństwem błędu.
1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt